Plete'n Vânt, haiosul din hârtie



În toiul vacanței, copiii mi-au zis că le e dor de un Atac al Artei, așa cum obișnuiam să facem în anii trecuți. Prin urmare, am promis și a doua zi ne-am apucat de treabă într-o după-amiază, când soarele nu ne mai zăpăcea de căldură.

De când lucrez noaptea, nu mai am timp aproape de nimic în timpul zilei, iar cel mai mult mă doare lucrul acesta pentru că mă deconectează de copii și mă îndepărtează de ei :( Și nu că nu am timp, dar pic de somn. Și nu mai pot dormi nici 3-4 ore, ca anul trecut și ca anul de dinaintea lui; oboseala acumulată în atâția ani de zile își spune cuvântul și nu mă mai pot trezi decât după cel puțin 6 ore de somn. Cu bine, cu rău, asta e situația și deocamdată nu o pot rezolva altfel...

Materiale:
  • tuburi de hârtie igienică
  • hartie creponată de culori diferite
  • ceva de culorat (tempera, acuarele, creioane, carioci)
  • lipici
  • foarfecă
  • ochi mobili (opțional)

Cum se face:
...păi se face foarte simplu!
  1. tubul de hârtie se colorează după cum dorește fiecare
  2. se taie fâșii de hârtie creponată, apoi se lipesc pe interior, ca să se facă părul; trebuie lipite mai multe straturi, unul peste celălalt, pe interior (ca in imaginea alăturată), pentru ca vârful capului să fie acoperit cu ciuf, altfel rămâne un mare gol inestetic
  3. se lipesc/desenează ochi, nas, gură, eventual orechi (chiar ar fi drăguț o domnișoară în genul ăsta, cu urechi lipite și cercei - de făcut!)
Cam asta am făcut.
Recomand ca ochii, nasul și gura să fie desenate sau lipite la final, pentru că aranjarea părului le poate murdări. În fine, noi așa am făcut.

P.S. - ochii mobili i-am găsit la Carrefour, la raionul de crafts (pe la tempera, creioane colorate, blocuri de desen), la prețul de 3-4 lei pe o pungă cu 100 bucăți.

:)
Lavinia

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii