Copiii vor să învețe șah

Am fost și noi pentru prima dată cu copiii la Mall și ne-am întors acasă cu ei obsesiv de interesați de șah. Deci, măine, poimâine începem primele lecții - când găsește și tati jocul prin pod sau magazie pe unde l-a „aruncat”.

Între timp, m-am gândit să-mi fac și eu temele. Știu oarecum să joc, jucam acum vreo 20 și ceva de ani cu vărul meu și nu excelam, dar de atunci... nimic. Oricum, azi mi-am amintit cum se așează piesele, deci poate am speranțe. Hahaha! Revenind, am început să caut niște idei despre cum sa încep lecțiile... și am găsit resurse bune pentru stadiul de începători:

1. Teaching Chess the Easy Fun Way with Mini Games - o cărticică foarte bună, structurată pe lecții pentru începători.
2. Tabel si diagrame cu piesele și informațiile despre ele... mă gândesc că poate fi folosită ca un fel de cheat chart: link
3. Lecții video: link

Let the games begin!
Lavinia :)

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii