Carticele reciclate: covor impletit din fasii de hartie

Adun luna de luna carticele mici, cu scris marunt; la aceasi categorie intra si prospectele de medicamente. Sincer, de ceva timp ma stresam ca erau prea multe... iarasi, ma deranjeaza ideea ca las dupa mine tone de gunoi care nu stiu daca se recicleaza cand ajung acolo unde le duce gunoierul. Asa ca m-am gandit sa le reciclez eu, acasa, si sa incerc sa fac ceva bun din ele. Si bun si frumos si util. In cazul de fata, primul pas a fost sa le transform in covorase impletite...


Am folosit:
  • carticele de la medicamente/prospecte
  • un baton de lipici


Cum am procedat:
Am desprins cu grija mai intai coperta, apoi fiecare fila in parte si s-au desprins relativ bine, pentru ca erau lipite, nu cusute.


Am luat fiecate foaie si am impaturit-o mai intai in jumatate, pe lungime, si apoi inca o data...


Si am obtinut muuulte astfel de ''bete'' de hartie :)) unele albe, altele cu scris, iar altele cu fundal gri.


 Am desprins unul din bete pe jumatate, am dat cu lipici si am aranjat in el alte fasii din hartie. Din fericire, mi-au intrat exact 10...


Le-am lipit si am trecut la impletit...


Impletirea se face asa cum am invatat la scoala :). Este nitel mai dificil, pentru ca fasiile sunt destul de groase, dar si covorasul iese frumos la final.


Daca par cam neinteresante, iata si cateva idei ca sa le facem mai colorate si haioase:
  • fiecare patratel se poate colora cu cate o culoare, fie cu creioanele colorate, fie cu carioca;
  • peste covoras se poate da cu acuarele, fie cu pensula ori cu alte medii (carpa, burete, stampile, degete);
  • se pot face urme de maini sau picioruse;
  • se poate impleti pe ici-colo hartie colorata;
  • se pot trasa mici forme geometrice in fiecare patratel
  • ...iar lista poate continua...

Maine pun o poza cu ce se poate face din aceste covorase, dupa mintea si imaginatia mea. :)

Happy paper knitting!
Lavi

UPDATE: ideile de crafts sunt aici.

Trimiteți un comentariu

1 Comentarii

  1. Asteptam si alte variante, ai promis! :)
    E simpatica ideea, eu nu cred ca as avea atita rabdare.

    RăspundețiȘtergere