Desene de vara

Ce au mai desenat copii. Imi place ca Mihai cere sau isi ia singur creion si hartie si se apuca de treaba, iar de multe ori Maria se ia dupa el. Asta au desenat intr-una din zile, inainte sa plecam in vacanta...

Mihai si casa noastra. "Asta sunt eu... am 6 picioare. Mi se mai spune Multipicioare" :)) E clar o influenta de la paienjeni, dar tot imi place si nu il fortez sa deseneze trupul uman sau sa se reprezinte cu corp de copil - are libertatea sa deseneze cum vrea.


Maria si brazii de Craciun. Cerculetele mici sunt globuri. Nu am invatat-o sa deseneze brazi, a desenat asta singura, dupa imaginatia ei si, sincer... imi place si mi se pare foarte interesant.


3.  Noi 4, desenati de Mihai. Sus, de la stanga la dreapta sunt tati si mami, iar jos, el si Maria - a se observa ca a pastrat proportiile. Nu imi mai aduc aminte ce e guguloiul ala rosu, dar cred ca trebuia sa fie casa noastra.

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii