Concursul Micul Crestin 2012, 3-5 ani

          Incep cu partea rea... Nu stiu prea bine care e treaba cu concursul asta, dar banuiesc nereguli, la fel ca la concursul de anul trecut. Am cautat fundatia care il organizeaza si nu are site, iar alta activitate nu i-am gasit si nici mai multe informatii - asta imi miroase a fundatie "fantoma"; faptul ca fundatia are adresa in acelasi oras cu editura organizatoare, ma duce cu gandul la faptul ca apartine cuiva de la editura si a fost infiintata tocmai pentru a da un aer mai pompos concursului sau altor proiect epe care le au... parerea mea. Reteta e ca daca ai un proiect, il dai ministerului, faci si o fundatie ca sa para si mai important si (cu pile cred, 90%) ajungi in faza finala... Asa iau nastere multe concursuri de genul acesta, care practic nu au nici o valoare oficiala; pentru mine nu-i bai, ca nici nu ma interesa asa ceva.


          L-am inscris pe Mihai numai pentru ca s-au inscris si alti copii si pentru ca mi se pare ok sa aiba parte si de putin spirit competitiv - peste doi ani ajunge in grupa pregatitoare-sperietoare si trebuie, incet-incet, sa afle cum sta treaba si cu lucrarile, concursurile, etc. Am platit 10 lei, pentru care a primit o diploma (cea de mai sus), un cosulet frumos din hartie si o decoratiune de paste.
          Concursul in sine a fost usor, ba chiar foarte usor as spune eu, si a testat cunostintele generale legate de Paste, primavara si bucurie. Ok, zic eu, avand in vedere ca cele trei se leaga intre ele.


(Aici am dat gres cu telefonul :D, dar cerinta a fost sa indentifice imaginile care reprezinta bucuria si sa le bifeze in casutele corespunzatoare.)

          A fost usor, el a luat premiul I, deci am avut o buna ocazie de a-l lauda si de a vorbi depre concursuri in general.

          Pace si liniste,
          Lavinia

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii