Colier cu margele de plastic din paie de baut :D

         Intr-o zi ploioasa a fost momentul perfect pentru niste coliere. Copiii sunt mereu interesati de bijuterii, asa ca au fost incantati. Dar din ce? Margele de lemn am, dar sunt mici si mi-e teama sa nu le vina vreo idee aiurita. Apoi mi-a venit ideea! Sa fac margelele din paie de baut... Am avut noroc de paiele de plastic pe care le mai aveam in camara de acum vreo 2 ani, de la ziua lui Mihai. Asa ca m-am apucat de taiat si facut margelele, dupa care apoi am facut toti trei cate doua coliere...


         Am folosit:
         - paie de plastic pentru baut, de culori diferite;
         - sfoara de bucatarie;
         - foarfeca;
         - un creion.


         Am masurat sfoara de bucatarie astfel incat sa le poata intra usor pe cap colierul, apoi am legat unul din capete de un creion - ca sa nu curga margelele pe partea cealalta :)). Si apoi ne-am pus pe insirat...



         Mihai a fost mai indemanatic, de fapt activitatea nu parea sa ii puna nici un fel de probleme. Maria s-a descurcat bine, dar ba ii scapa cate o margica, ba pierdea ata, ba se pierdea in peisaj...


         Ne-au iesit frumos colierele, iar Mariei i-am facut si o coronita care, trebuie sa spun, ii statea la fix - nu a cazut nici o data, pentru ca firele de par intrau intre imbinarile margelelor si o fixau perfect.


         Happy happy...

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii