Tutorial: Caracatita din hartie si carton

          Acum vreo luna copiii au fost raciti pentru prima oara in aceasta toamna si imi aduc aminte ca eram ingrozita de faptul ca vor trebui sa stea inchisi in casa... trebuia sa le dau ceva sa faca, sa facem ceva impreuna, orice numai sa nu se plictiseasca.
          Asa ca mi-a venit o idee! Sa facem o caracatita din carton si hartie creponata, ca tot cumparasem rechizite si pentru acasa, nu numai pentru gradi.


          Rezultatul a fost foarte colorat si dragut, iar ei s-au jucat cu ele; Mihai mai are caracatita lui si astazi, sta prinsa in cui pe peretele de langa patul lui, insa Maria a rupt zilnic cate o bucata de hartie din caracatita pe care a facut-o ea si acum a mai ramas numai cu cartonul :)).


          Am folosit si materiale reciclate, lucru normal in astfel de activitati: pentru capul caracatitei am taiat bucati din cutiile de Avon de la mama, iar gura, pentru ca nu aveam hartie rosie lucioasa, am facut-o din cartonul de ambalaj al Gormitti-lor lui Mihai (de obicei pastrez ambalajele colorate, tocmai pentru a le refolosi).
          Asadar, dupa ce am pregatit materialele, am trecut la treaba, fiecare cu caracatita lui:. am lipit ochii si gura, apoi am intors invers capul de carton si am lipit fasiile de hartie creponata, in culori cat mai variate.



          Mi-au placut mult caracatitele astea pentru ca au iesit foarte colorate, dupa cum se vede si din imaginea de mai sus. Ador hartia creponata tocmai pentru ca are culori foarte intense.


          La final am le-am dat caracatitelor o gaura mica in frunte si le-am prins in cui, langa patuturile lor. A mea a ramas in birou, tot pe perete, pana alaltaieri, cand Maria a reusit sa-i rupa si ultima tentacula. :))

          xoxo,
          Lavi

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii