Cadouri din Bruxelles

          La sfarsitul lunii trecute, Daddy a plecat o saptamana la Bruxelles, in vizita la o foarte buna prietena / fosta colega de facultate pe care nu a mai vazut-o de cativa ani; la intoarcere, ne-a adus cadouri.
          De la muzeul de dinozauri, dupa cum chiar el l-a numit, a luat pentru cei mici un pachet de carti cu dinozauri, doua castronase si doua cani cu.... ta-dam, dinozauri. Toate destul de scumpe, mai ales cartile de joc, dar care arata ca ei stau bine si la capitolul suveniruri. Bravo lor.



castronul e murdar de desert, mi-a fost prea lene sa il mai si spal :D
cana lui mihai
cana mariei

          Eu am primit doua carti: una despre dulciurile traditionale belgiene si cele preferate de ei si The Hobbit, de Tolkien. Ocazie cu care mi s-a redeschis gustul pentru cartile in engleza. :D

o carte deosebita, cu ilustratii la fel. una din chestiile pe care le-am descoperit este ca indiferent in ce inclinatie as tine coperta, peisajul arata ca si cum ar fi vazut din fata. o sa fac mai multe poze cand o sa ii fac recenzia. povestea e superba.





          Mai multe, la recenzii. Deocamdata citesc. Ii multumesc inca o data lui Daddy pt cadouri si pentru dedicatia frumoasa din The Hobbit. :)

Trimiteți un comentariu

2 Comentarii

  1. Mersi, Bea. Iti recomand si tie Hobbitul, mai ales ca ai o bebelina mic si esti si tu, asadar, in lumea asta magica a copilariei. Din cate am citit pana acum din Hobit, e fantastic de frumos.

    RăspundețiȘtergere