Que pasa? The summer of... me

         De azi lucrez iar pentru patron - nu ştiu de ce, dar cuvintul patron mă duce cu gândul la stapânii de plantaţii de cafea sau bumbac, adică cu gândul spre telenovele... :)) Voi fi, oarecum, 50% free, dar voi fi legata de un contract si voi avea termene fixe şi foarte, foarte strânse. Evident, va trebui să dau din mine tot ce pot şi încă o dată pe atât, iar pe primul loc va fi o şi mai bună organizare a timpului... nu ştiu dacă e posibil aşa ceva, pentru că deja făceam şi 3 lucruri de-odată, dar va trebui să pot şi mai bine de atât. Momentan sunt optimistă.
         Oricât de ciudat ar părea, printre lucrurile menite să mă ajute să fiu şi mai organizată, se numără obligativitatea de a urmări un serial, mai precis o telenovelă (sunt oarecum sătulă de documentare, pe care le privesc ziua cu cei mici, iar seriale sf sau medievale nu mai sunt - me very sad, aşa că am nevoie de ceva uşor încât să mă facă să scap de stres şi să mă adoarmă - ce e mai bun decât o telenovelă :))))))). Cred cu tărie că ideea că va trebui să urmăresc ”ceva” la o oră anume mă va impulsiona să-mi termin treburile mai repede, deci să fiu organizată mai bine. Să vedem ce-o fi... până acum am reuşit să fac asta numai de 2 ori - o dată voit, a doua oară din pură întâmplare şi în celelalte dăţi am uitat complet. :D Având în vedere toate astea, e posibil să schimb şi să mă uit pentru a 10-a oară la seriile Seinfeld sau să aleg vreun serial sf. Încă mai deliberez.
         Peste toate astea, sper, SPER din toată inima să mai am loc pentru copii. Şi când zic asta nu mă refer la o oră petrecută pe canapea cu un ochi la ei şi unul la tv... Am anumite obiective pe care mi le-am  propus cu Mihai şi vreau să le dezvolt amândurora latura creativă - asta şi pentru că, după mai mult de 4 ani de adormire, ceva din mine pare că se trezeşte încet, încet şi îmi aduc aminte de mine, Lavinia-cea-singuratică-şi-tăcută care picta, care desena, care visa mai mult, care scria (prostiile mele... dar erau ale mele)...
         Pe lângă asta poate, poate reuşesc să mă ocup şi de proiectele mele. Poate.

         Ăsta de mai jos e episodul din Seinfeld, numit The Summer of George. Deşi nu voi petrece următoarele luni precum George, ăsta e unul din preferatele mele.

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii