În sfârşit, am învins la Pioneers

Când vine vorba de jocuri, sunt prinsă. Clar. La creme de la creme a fost acum 3 ani şi, când am jucat un Warcraft cu Mihai de câteva luni în braţe, apoi vara trecută, când am încercat Thebes şi apoi Coloniştii din Catan, acum vreo 5 săptămâni. În afară de rarele vizite la prieteni sau în vacanţa anuală, noi nu ne permitem jocurile astea, în principal din lipsă de timp - nu ne permitem să pierdem nopţile jucând, nopţile fiind singurele când am putea să jucăm, pentru că cei mici dorm duşi. Daaaar... să trăiască Linux-ul! Sistemul ăsta are atâtea programe şi jocuri gratuite, că era imposibil să nu fi dezvoltat cineva vreun simulator de board-game. Desigr, există. Varianta Linux pentru Coloniştii din Catan se numeşte Pioneers şi este absolut gratuită. Poţi crea serverul tău şi să joci cu computerul sau poţi juca în reţea. Fun, fun, fun. Nu prea am avut timp de jucat până azi, dar după tot stresul ultimelor zile, mi-am permis o zi mai relaxantă şi am jucat până am uitat de mine... am învins şi computerul, aşa că mă declar pregătită pentru o confruntare reală cu D, jucător cu vechime mai mare.

Mai jos, jocul câştigat. Imaginea se poate mări, ca să se vadă mai bine. :D:P

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii