desene povestite pentru copii #1 : omiduta

          M-am jucat zilele trecute cu cei mici şi le-am desenat chestia asta, de mai jos. Trebuie să lucrez cu Mihai la domeniul ăsta, pentru că, deşi desenează frumos şi face chestii foarte elaborate, nu vrea să coloreze... iar la grădiniţă, totul se rezumă la colorat. Naşpa, ştiu. Nu îl forţez, ca să nu accentuez treaba asta şi să nu o transform într-o adevărată problemă, dar mă gândesc că dacă le fac azi un desen, mâine altul, până la urmă o să vrea să le şi coloreze, mai ales că sunt de dimensiuni relativ mici.
          Oricum, m-am gândit că ar fi frumos să încep o serie. Să vedem ce iese...
          Ăsta-i nr. 1.


Omiduţa care stătea în casa-ciupercuţă,
plecase la piaţă, să cumpere mere.
Acum venea pe potecă, spre căsuţa ciupercă.
Era zâmbitoare. Îi plăceau margaretele şi lalelele.

:)
Lav

Trimiteți un comentariu

4 Comentarii

  1. sper că mai urmează și altele. pentru că eu care sunt anti-talent la desen, aș putea să mă inspir- prin imitație pură!- ca să mă pot juca și eu cu piticul :-D
    după ce le desenez, ți le trimit și ție :-D
    sau...tu faci desenele și eu povestea, ca să nu zici că trag chiulul :-D

    RăspundețiȘtergere
  2. chiar ieri mi-a dat mariuca mea o idee, dar nu am apucat sa o pun pe hartie... nu prea am timp liber pt stat si cugetat si desenat calumea (cine are?), dar sper sa il fac in weekendul asta, ca altfel uit ;))

    RăspundețiȘtergere
  3. daca te inspira vreun desen sau fotografie (laviniars.blogspot.com) de la mine pt un text/poveste, poti sa le preiei, ti le dau cu cea mai mare placere. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. ok. Cum reușesc să mă împac și eu cu TIMPUL, mă apuc de treabă și te anunț. :-)

    RăspundețiȘtergere