Dinţi şi rochii :D

1. Mâine dimineaţă mă duc să-mi scot o măsea de minte. Prima scoasă, sper că pentru muuuuuuult timp. Mor de frică. Atâta timp cât nu sunt anesteziată total cu un spray, măseaua nu e scoasă prin teleportare şi locul nu e apoi vindecat cu un laser, mă aştept să mă doară, oricât de puţin.

2. Îmi caut rochie pentru nuntă. E greu. Multe sunt negre, iar eu nu vreau negru, deşi, desigur, ştiu că aş fi cu adevărat ravisantă într-o rochie neagră... :)))))) (Muhaha, să fac pe mine de râs. Desigur, numai ideea că trebuie să port o rochie e un pic cam aiurea pentru mine dar mi-am promis mie însămi şi lui Daddy, şi mai ales de dragul Mariei, că voi ÎNCERCA să fiu mai feminină. Deocamdată anul acesta am purtat mai mult cercei, şi asta e un pas înainte - tot pentru Maria, eu una îi consider inutili, but... ). Aşadar nu vreau o rochie neagră, iar cele colorate arata cam de vara si nu îmi plac. În momente ca ăsta îmi e dor de gagica mea. Ea ar fi ştiut ce şi cum. Mă bazez numai pe Daddy, ca mogul putred de bogat ce este. Pfua.... Deocamdată nu am dat ocol prin magazine, testez numai online magazinele, că aşa mai ajung şi pe afară, dar rămân cu nişte întrebări: de ce toate rochiile mişto sunt negre, şi 99% sunt din plastic? Oricum, să mă mai înzdrăvenesc şi plec în căutări, dar dacă verificările la faţa locului se dovedesc dezamăgitoare, aplic singura soliţie posibilă... I will make my own.

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii