Little Princess. Joc de rol.

Acum ceva timp, cam 7-8 luni, erau pe Minimax desene animate cu Little Princess, o micuta printesa si aventurile prin care trecea ea. Acum nu se mai dau, dar intamplarea a facut sa gasim de cumparat o papusica Little Princess. Am luat-o pentru Maria, desigur, pentru ca imi ajunge cat se bat amandoi pe masinute, iar lui Mihai i-am luat trei seturi de soldatei cu elicopter, tanc si jeep. Ajunsi acasa insa, Mihai a fost cel mai interesat de papusica.

Pentru a aplana un conflict intre ei, am inceput sa imi pitigaiez vocea si miscand papusica in mana m-am prefacut ca sunt ea. Am vorbit cu ei si Mihai a fost primul la care a mers jocul. Maria a fost sceptica la inceput, dar apoi s-a lasat si ea prinsa in joc. Apoi am plecat si i-am lasat sa se joace singuri.

La un moment dat, Mihai apare la bucatarie, dar sta ascuns dupa perete si o tine pe Little Princess in mana; isi schimba putin vocea si astfel incepem iar jocul. E prima data cand face asta, dupa ce ne-am mai jucat asa de doua ori (cu un Ernie din Sesame Street si un Soricel) in vara. Şi a fost o foarte buna oportunitate de a lucra asupra agresivitatii si geloziei.

Pentru cine nu mai stie, iata două episoade din Little Princess, din păcate nu am găsit în română. Erau foarte educative şi drăguţe desenele astea.

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii