Flori lipite, din hârtie colorată

După experiența de lunea trecută de la grădi, Mihai m-a determinat să ne jucăm și noi puțin de-a lipitul. Astfel, după ce am pregătit cu grijă cele necesare în timp ce ei dormeau, imediat după gustărică i-am invitat pe copii la o sesiune de lipit.

Am pregătit așa:
* FRUNZE - am tăiat o fâșie lată de vreo  6-7 cm de hârtie verde, am îndoit-o ca pe un acordeon și apoi am tăiat ochiometric frunzele, toate odată; ok, poate necesită puțină îndemânare, oricum, ele se pot tăia și separat.
* FLORI ROȘII și ROZ, LALELE - la fel ca mai sus... fâșia, îndoitul, tăiatul...
* pătrățele galbene pentru mijlocul florilor.


Evident, Maria a fost fascinată numai de tubul de lipici după care se smiorcăia și cu care fugea imediat. Au lipit amândoi și eu odată cu ei ca să le explic ce și cum să facă și să le exemplific. A ieșit cam așa:

- lucrarea lui Mihai -


- lucrarea Mariei -


- lipiturile și îndoiturile mele -



Deși imi e clar că niciunul nu are îndemânare pentru așa ceva (Mihai sigur nu, iar Maria e cam micuță încă), activitatea a fost foarte interesantă. Pe viitor mă gândesc la alte moduri de lipire, alte idei pentru a-l atrage și pe Mihai, pentru a-i dezvolta dexteritatea.

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii