Cercei, echei

Mariei îi plac bijuteriile, ca toate fetele și ea, da, și e fascinată de cercei în mod special. Azi, după somnul de prânz, mi-a întors capul pe toate părțile și m-a întrebat:
- Ai echei?
- Nu, am răspuns, nu are mami cercei. Dar o să îmi mai pun.

Din păcate eu nu prea (mai) port bijuterii nici măcar la vreo ocazie, dar din când în când, special pentru ea, îmi mai pun câte o pereche din cerceii mei vechi. Vreo achiziție în sensul ăsta nu am mai făcut de muuuult. Oricum, am destul de mulți și îi prefer pe cei de dimensiuni mici, cu forme variate: trandafir (preferații mei), delfin, frunză de palmier, stea cu pietricică roz, floare cu pietricică albastră, etc.

Azi frunzăream o revistă și am dat peste setul din poza de alăturată. Got to have them! De abia aștept să îi văd fățuca uimită și ghidușă când o să vadă cerceii ăștia, mai ales gărgărițele și iepurașii. Și lui Mihai o să-i placă.

Partea mai nasoală pentru mine va fi că o să mă tragă de ei, și nu de ureche. Și doare, măiculiță... Auch.

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii