Viata unui fan sf, fara N

- Am o veste buna sa iti dau, zice Daddy de la computer.
Eu tocmai ma pregateam sa savurez un castron mare cu lapte si cozonac. Ok, I like good news, paharul este plin. O clipita, recunosc, mi-a trecut prin cap ca poate cat am fost eu in camera copiilor si apoi la bucatarie, pregatindu-mi mancarea, el a primit vreun mail de departe, de pe la vreo ruda indepartata, anuntandu-l ca am mostenit o avere imensa, atat cat sa ne terminam de mobilat castelul din munti pana in revelion si sa traim acolo pentru tot restul zilelor, noi si copiii copiilor nostrii - asta fara sa luam in calcul dobanda.
- Ia zi, si ma asez oarecum nerabdatoare pe covorasul moale din fata semineului, stiind ca ideea cu mostenitrea nu are, de fapt, nici 1% sanse sa devina realitate.
- A dat faliment Nemira.

Ce? Cum? Cand? Unde? De unde? Cum? Ce?

Sincer nu stiu ce editura o sa preia ceea ce facea Nemira pentru fanii SF. Toate stau prost acum, sau foarte prost si prefera sa scoata carti proaste, in mare parte. Nu stiu de unde o sa mai iau carti de acum inainte, sincer sunt un pic blocata. 95% din sf-urile pe care le am sunt de la Nemira... Sunt curioasa ce politica vor aborda ca sa acopere datoria imensa pe care o au de platit. Eu probabil ma voi orienta spre editurile din afara, la noi nu mai e nici una care sa scoata carti de calibrul celor de la Nemira. Funny... daca lucrurile merg in ritmul asta, ma astept ca peste ceva timp, la anul sa dea faliment toate editurile si sa nu se mai tipareasca carti, never. Ptiu! Ptiu! Ptiu!

Trimiteți un comentariu

1 Comentarii

  1. Daca nici asta nu e semn rau... De la ei imi luam doar cate un Stephen King, pentru ca nu sunt tocmai interesat de SF-uri. Dar e de rau daca o editura ca Nemira se inchide. Desi ei au mai avut ceva probleme in trecut si au revenit. Cine stie, poate, poate.

    RăspundețiȘtergere